Nasza skóra z wiekiem jest narażona na różnego typu czynniki  zewnętrzne.

Palenie papierosów, niezdrowy styl życia, stres , nadmierna ekspozycja na promienie słoneczne, zmiany hormonalne, niekorzystnie wpływają na przedwczesne starzenie.
Kwas hialuronowy występuje w skórze w sposób naturalny - jest podstawowym składnikiem skóry, który utrzymuje jej właściwy poziom nawilżenia i jędrności. Niestety wraz z wiekiem jego ilość stopniowo się zmniejsza, wskutek czego skóra wysusza się, wiotczeje, pojawiają się zmarszczki, a policzki i usta tracą swoją objętość.

Preparaty zawierające kwas hialuronowy wstrzyknięte do skóry właściwej skutecznie uzupełniają jego niedobór, nawilżają skórę, wypełniają zmarszczki, nadają objętość, modelują usta, poprawiają kontur twarzy, pobudzają naturalne procesy regeneracyjne skóry, dzięki czemu nawet po wchłonięciu preparatu skóra wygląda lepiej niż przed zabiegiem.

Kwas hialuronowy wykorzystywany do wygładzania zmarszczek jest preparatem syntetycznym, co znacznie zmniejsza ryzyko wystąpienia objawów alergii. Zapewnia nam dużą wygodę, gdyż nie wymaga wcześniejszej próby uczuleniowej.

Podając kwas hialuronowy w skórę możemy poprawić kondycję skóry, wygładzić zmarszczki, poprawić owal twarzy,wymodelować usta. Kwas hialuronowy możemy wstrzykiwać w każde miejsce na twarzy. Po konsultacji z lekarzem zostanie wybrany dla pacjentki najlepszy produkt, aby uzyskać jak najlepszy efekt. Bardziej płynnych preparatów używamy do likwidowania delikatnych zmarszczek, gęściejszych do głębszych bruzd oraz wolumetrii.
Efekt po zabiegu utrzymuje się od 6-12 miesięcy.

Preparaty do wypełniania zmarszczek kwasem hialuronowym mają postać krystalicznego, bardzo plastycznego i elastycznego żelu, który po wprowadzeniu do skóry wypełnia zmarszczkę, dając bardzo naturalne efekty. Podawane są bardzo cienkimi igłami co zmniejsza doznania bólowe. Po wstrzyknięciu żelu w linię zmarszczki lub w usta preparat wiąże wodę i powiększa objętość danej okolicy wygładzając zmarszczki. Zabieg trwa zazwyczaj do 30 minut. Rezultat można obejrzeć natychmiast w lusterku. Zabiegi nie powodują wyłączenia pacjenta z codziennego życia.

Sam zabieg wykonujemy po znieczuleniu skóry miejscowo ,a następnie wprowadzamy kwas hialuronowy za pomocą igły lub kaniuli.Komfort zabiegu zwiększają używane w gabinecie preparaty,które w swoim składzie zawierają środek znieczulający.

Po zabiegach z kwasem hialuronowym skóra nasza nabierze blasku, zmarszczki znikną a większe bruzdy spłycą się. Skóra po zabiegach z kwasem hialuronowym jest zawsze w lepszej kondycji, ponieważ dzięki wprowadzaniu kwasu hialuronowego w skórę, pobudzamy ją do syntezy kolagenu oraz włókien elastynowych.

juvederm ultra

Wskazania:

• Redukcja zmarszczek i bruzd
  • Podniesienie opadających kącików ust

Przeciwwskazania:

• Ciąża, okres karmienia piersią
  • Miejscowe infekcje skórne
  • Aktywna opryszczka
  • Nadwrażliwość na kwas hialuronowy
  • Choroby autoimmunologiczne, nowotworowe
  • Tendencje do powstawania bliznowców

Zalecenia:

• przez ok.2 tygodnie po zabiegu unikać wysokich temperatur (sauna) i nasłonecznienia (solarium)

Objawy niepożądane:

• zaczerwienienie, obrzęk,
    • ból w miejscu wstrzyknięcia materiału - objawy te znikają w przeciągu 72 godzin,
    • świąd w przypadku skóry wrażliwej,
    • nadwrażliwość w miejscu korekcji,
    • sporadycznie obrzęk pod postacią zgrubienia utrzymującego się kilka tygodni
wypelniacze
przed1
Przed zabiegiem
po1
Po zabiegu
przed2
Przed zabiegiem
po2
Po zabiegu

Chesz otrzymywać infromacje o promocjach i nowościach?

Zapisz się do naszego Newslettera!

Nowości

PRX-T nowoczesna biorewitalizacja chemiczna skóry

PRX-T33 - nowoczesna biorewitalizacja skóry bez igieł. Zabieg dla obu płci,w każdym wieku, o każdej porze roku.

tel. 696 069 399

ul. Kwiatowa 4A