Wolumetria ma na celu uzupełnienie ubytków objętości twarzy związanej z wiekiem lub szczególnym układem anatomicznym ubytków tkanki podskórnej twarzy. Wraz z upływem czasu tkanka podskórna ulega stopniowemu zanikowi i w pewnym momencie staje się to widoczne, mając niekorzystny wpływ na wygląd twarzy. Dodatkowo na skutek utraty elastyczności skóry, policzki obniżają się powodując tworzenie się fałdów i bruzd oraz obniżenie kącików ust.

Schemat terapii
Preparat jest wstrzykiwany za pomocą specjalnej kaniuli. Iniekcje mogą być również wykonywane tradycyjną igłą głęboko ku tkance podskórnej. Implant jest elastyczny, miękki i ma jednorodną konsystencję , identyczną z tkanką pacjenta jest więc niewidoczny i niewyczuwalny. Aby dokładnie go rozprowadzić, dodatkowo wykonujemy delikatny masaż.

Kiedy powstaje i jak długo utrzymuje się efekt?
Zabieg gwarantuje spektakularne natychmiastowe efekty, które utrzymują się przez ok. 18-24 miesiące. Bezpośrednio po zabiegu pacjent może wrócić do normalnego życia.
Wchłaniający się implant zapewnia doskonałe nawilżenie okolicznych tkanek dając tym samym efekt wypoczętej i zdrowej skóry. Czasami po zabiegu pojawiają się niewielkie krwiaki, ale da się je świetnie zamaskować makijażem korekcyjnym.

voluma

Zalecenia pozabiegowe
Po leczeniu przez dwa tygodnie unikać silnego nasłonecznienia (solarium) i nagrzewania (sauna).

Przeciwwskazania:

• ciąża, karmienie piersią,
  • choroby o podłożu autoimmunologicznym,
  • skłonność do powstawania blizn przerostowych,
  • stany zapalne skóry (opryszczka, trądzik),
  • nadwrażliwość na kwas hialuronowy;
  • choroby nowotworowe

Objawy niepożądane

• zaczerwienienie, obrzęk,
  • ból w miejscu wstrzyknięcia materiału - objawy te znikają w przeciągu 72 godzin,
  • świąd w przypadku skóry wrażliwej,
  • nadwrażliwość w miejscu korekcji,
  • sporadycznie obrzęk pod postacią zgrubienia utrzymującego się kilka tygodni.

Wskazania:

• modelowanie policzków
  • uwydatnienie kości policzkowych
  • korekta linii żuchwy
wolumetria
przed1
Przed zabiegiem
po1
Po zabiegu

Chesz otrzymywać infromacje o promocjach i nowościach?

Zapisz się do naszego Newslettera!

Nowości

PRX-T nowoczesna biorewitalizacja chemiczna skóry

PRX-T33 - nowoczesna biorewitalizacja skóry bez igieł. Zabieg dla obu płci,w każdym wieku, o każdej porze roku.

tel. 696 069 399

ul. Kwiatowa 4A